Att “Jag överlevde ett möte borde ha varit ett e-postmeddelande” är ett lika vanligt som igenkännbart citat säger något om alltför många möten. Konsten att hålla ett bra möte är en del att veta när det inte ska vara ett möte alls och en annan del att skapa just det möte det behöver vara. Den som ansvarar för ett möte måste fylla många roller: ceremonimästare, magiker, excercismajor, beslutsfattare och inspiratör. Beroende på vad som behövs för ett specifikt möte krävs olika mycket av varje. Mer än något annat behöver den som anordnar ett möte vara medveten om relationen mellan mötets kostnad och dess potentiella effekt. Ett entimmesmöte med fyrtio deltagare kan lätt bli en förlorad arbetsvecka men det kan också flytta hela organisationen och ha större påverkan än flera månaders gemensamt arbete. Allt handlar om val – och i slutändan om att hålla bättre möten. Detta är föreläsningen som hjälper dig med just detta.
En heldag i Stockholm, Göteborg eller Malmö i första hand.
Kursen är en heldag. Anmäl ditt intresse nedan för att få information om datum.
Stockholm, Göteborg, Malmö (andra kursorter kan förekomma vid förfrågan)
30.000 kr ex moms för grupper upp till 15 personer. Kursen ges i första hand företagsinternt.
Om vi står för kost och lokal tillkommer dessa kostnader, liksom ev resa och logi för kursledaren
För att ge de bästa upplevelserna använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. Om vi samtycker till dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan påverka vissa funktioner och funktioner negativt.