My Gross

Om My

Hennes föreläsningar brukar ge igenkännande skratt och hennes mål är att få åhörarna peppade att gå tillbaka till jobbet. Hon var med och byggde varumärket Ordning&Reda internationellt och har bl a suttit som jurymedlem i Retail Awards och utsett Sveriges bästa butikssäljare. Dessutom har hon varit marknadschef på SKHLM, Skärholmens centrum. Sedan 2005 håller hon utbildningar och föreläsningar som är inspirerande, handfasta och konkreta. Hon brinner för den energi som uppstår när en säljares kunnande och bemötande leder till att kunden fattar rätt beslut. My hjälper företag att bli ännu bättre på att bygga långsiktiga relationer med sina kunder så att de väljer företaget om och om igen.

Metoder

“Det är mötet med kunden som är grejen!” My menar att lyckade kundmöten och excellent service är en marknadsföringskanal utan motstycke. Hon ger sina uppdragsgivare de verktyg som behövs för att identifiera kundernas önskemål för att sedan bemöta önskemålen. Att anpassa sig efter uppdragsgivaren är viktigt för My. Inför en kurs vill hon intervjua uppdragsgivaren, och om det är möjligt besöker hon verksamheten och pratar med medarbetarna för att bilda sig en uppfattning om verksamhetens styrkor och svagheter. Metoderna är desamma, men kurserna skräddarsys alltid utifrån vad ni behöver. My anpassar innehållet till den faktiska situationen och antalet deltagare.

Ytterligare tjänster

My erbjuder utbildningar och föreläsningar inom bl a lyckade kundmöten, långsiktiga kundrelationer samt framgångsrik kommunikation via sin hemsida:
mygross.se

Vad kunder säger om My:

“Jag vill tacka för en rolig och lärorik presentation. Du har en sådan otrolig personlighet som utstrålade glädje, drivkraft och engagemang. Jag förstår att du älskar ditt jobb, det märks att du stormtrivs. Tänk om människor kunde bjuda så mycket på sig själva, vad världen skulle se annorlunda ut.” – Emma Burman, Dormy Stockholm

Kontakta My:

my@mygross.se
070 799 36 51