Sälj och service

Hur möter ni era kunder?

I en tid där konkurrensen om kundernas uppmärksamhet är stenhård bli det avgörande med genuin service och att få kunder att känna sig sedda i varje möte.
 
Denna kurs tar er sälj- och servicekultur till en helt ny nivå där vi utvecklas och förbättras tillsammans. Genom en kombination av praktisk träning och verklighetsnära exempel lär ni er att bygga långsiktiga kundrelationer som inte bara ger enstaka affärer utan skapar stamkunder. Vi fokuserar på servicekänsla framför traditionella säljtekniker och anpassar kursen efter svenska förhållanden för att passa just er verksamhet.
 
Kursen ges också som föreläsning samt uppföljande coachning.

Det finns en myt som säger att sälj och service är två helt olika saker, men i grunden är sälj inget annat än ett vänligt bemötande som avslutas med en en enkel fråga.

Detaljer

Vid gruppbokning av kursen tillkommer eventuella kostnader om det t ex behövs hyras lokal, logi, resekostnader för utbildarna eller dylika omkostnader. Vid bokning av platser på öppen kurs ingår som standard kost och lokal, men inte boende. Kontakta oss för mer information!

Priser

Enskilda platser på öppen kurs

Grupper upp till 15 personer

Vill ni anpassa kursen för fler eller annan tidsmängd? Det är inga problem, kontakta oss så pratar vi om det.

Kursens innehåll ges även som

Föreläsning

Få en inspirerande introduktion till modern försäljning och servicekultur. På två timmar går vi igenom nycklarna till att skapa lojala kunder och förbättra er försäljning direkt.

Coachning

Coachning utifrån sälj- och servicekursens grunder hjälper er att utveckla rutiner utifrån er verksamhet. Tillsammans fokuserar vi på att stärka bemötandet och bygga kundrelationer som ökar resultaten.

Bokningsförfrågan

Innan du lämnar oss!

Låt oss bjuda på våra bästa tips
för att jobba hemifrån!

[forminator_form id="3073"]