Den här kursen passar er som vill vässa ert bemötande och samtidigt se resultat på försäljningen. Oavsett om ni är ett team inom vården, en ledningsgrupp, fackliga medlemsvärvare eller arbetar inom hotell och restaurang, ger kursen er verktygen att lyckas. Vi har god erfarenhet av vitt spridda arbetsgrupper.
Det ska vara kul att lära sig! Vi har märkt att när vi designar upplevelser som är engagerande och roliga, skapar vi de bästa förutsättningarna för att kursen inte bara blir teoretisk, utan också ger deltagarna möjlighet att praktiskt träna sina färdigheter. Därför innehåller alla våra kurser inslag av spel och lekar. Det bidrar inte bara till en lättsammare stämning utan skapar också en trygghet som gör det möjligt att fördjupa sig i varje ämne och beröra varje deltagare.
Utbildningen grundar sig i mönster som passar svenska situationer, hellre än att grunda sig på en säljskola baserad på till exempel amerikansk kultur. Genom praktiska övningar, skräddarsydd teori och diskussioner lär ni er under två dagar att stärka er servicekänsla och göra varje kundmöte till en affärsmöjlighet. Vi fokuserar på att förstå kundens behov och skapa en upplevelse som leder till nöjda, lojala kunder. Ni får verktyg att använda direkt i er vardag för att snabbt se skillnad i resultat.
Kursens mål är tydligt: att höja er nivå av sälj och service och på sikt öka ert resultat med minst 10 %. Genom att ge era kunder en genuin servicekänsla skapar ni både merförsäljning och långsiktiga kundrelationer som stärker ert varumärke.
Det finns en myt som säger att sälj och service är två helt olika saker, men i grunden är sälj inget annat än ett vänligt bemötande som avslutas med en en enkel fråga.
Vi syns! Gunnar och My
Vid gruppbokning av kursen tillkommer eventuella kostnader om det t ex behövs hyras lokal, logi, resekostnader för utbildarna eller dylika omkostnader. Vid bokning av platser på öppen kurs ingår som standard kost och lokal, men inte boende. Kontakta oss för mer information!
Vill ni anpassa kursen för fler eller annan tidsmängd? Det är inga problem, kontakta oss så pratar vi om det.
Få en inspirerande introduktion till modern försäljning och servicekultur. På två timmar går vi igenom nycklarna till att skapa lojala kunder och förbättra er försäljning direkt.
Coachning utifrån sälj- och servicekursens grunder hjälper er att utveckla rutiner utifrån er verksamhet. Tillsammans fokuserar vi på att stärka bemötandet och bygga kundrelationer som ökar resultaten.
För att ge de bästa upplevelserna använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. Om vi samtycker till dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan påverka vissa funktioner och funktioner negativt.