Sälj och service – Hur du får nöjdare kunder

På Förbättringsverket tar vi ett unikt grepp om säljutbildning och serviceutbildning genom att integrera väldesignade rollspel och lajvpedagogik. Vår kurs är designad för att inte bara lära ut teoretiska säljkoncept, såsom säljtrappor och hantering av reklamationsinvändningar, utan också för att ge deltagarna verktyg att praktiskt tillämpa dessa kunskaper i pedagogiskt skrivna scenarion.

Visa kurs »

Svåra samtal och dilemman

Som chef eller ledare ställs du ibland inför tuffa situationer där du måste hantera svåra samtal och lösa konflikter. Det kan handla om att ge konstruktiv kritik, lösa problem i teamet, eller ta itu med frågor som rör arbetsrätt och arbetsmiljö. Dessa utmaningar kan vara både stressande och komplexa, och utan rätt verktyg kan de få negativa konsekvenser för både arbetsmiljön och teamets dynamik.

Visa kurs »

Tala som ett proffs

Känner du igen dig i detta? Du står inför en viktig presentation. Alla ögon är på dig, och pressen är hög. Som chef, säljare eller ledare vet du att hur du kommunicerar kan vara avgörande för framgång – men hur säkerställer du att ditt budskap verkligen landar? Du är inte ensam om att känna osäkerhet inför att tala inför folk. Oavsett om du är van vid att hålla presentationer eller bara gör det ibland, kan nervositet och brist på retorisk träning påverka ditt resultat.

Visa kurs »

Inkluderande ledarskap

Att träna sig i att förstå de andra och sig själv och de normer vi alla förhåller oss till samt navigera i inkluderingsarbetet med målet självorganiserande inkludering är både spännande och utmanande.

Visa kurs »

Intern inspiratör

Vi testar och lär ut övningar som passar arbetsplatsen och deltagarna går därifrån med en verktygslåda av kul saker för att förbättra möten, samarbeten och sin vardagen. Det är många snabba korta övningar och vi prövar typ allt under kursen. Dag två ligger fokus i hur du själv hittar nya övningar och även hur du kan konstruera dina egna.

Visa kurs »

Kundcamp fokus missnöjda kunder

Undvik alla förödande kundomdömen genom att arbeta med att även den mest besvikna kunden ska bli nöjd! Även världens bästa proffs på kundbemötande kan få en reklamation eller förlora en kund.

Visa kurs »

Bokningsförfrågan

Innan du lämnar oss!

Låt oss bjuda på våra bästa tips
för att jobba hemifrån!

[forminator_form id="3073"]